Passie voor koken, gezondheid en fotografie

Rood fruit smoothie

Onlangs hebben we al een groene en een gele smoothie geplaatst. Beide kleurrijke drankjes

Smoothie van rood fruit

hebben we puur gemaakt van fruit en zuivelproducten, dus geen toegevoegde suikers. Ook nu hebben we weer een overheerlijke smoothie boordevol vitamines. Dit keer hebben we ook eiwitpoeder toegevoegd zodat de voedingswaarden nog beter zijn. Geloof ons maar, deze smoothie is echt het maken waard! Bekijk het recept hieronder


Benodigdheden voor 3 smoothies

– 200 gram bevroren rood fruit
– 200 ml halfvolle melk
– 40 gram vanille whey van XXL Nutrition
– 80 gram magere kwark


Bereidingswijze

Neem een blender met een goed mes.

Doe eerst het bevroren fruit in de blender en voeg de melk toe. Mix dit goed door elkaar.

Voeg vervolgens de kwark en vanille whey toe. Mix dit opnieuw door elkaar.

En voilà, zo heb je binnen een mum van tijd een gezond sapje klaar!

 Smoothie van rood fruit

Smoothie van rood fruit

In samenwerking met XXL Nutrition


Voedingswaarde per glas
 Calorieën: 140 kcal
 Koolhydraten: 10 gram
 waarvan suikers: 5 gram
 Vetten: 2 gram
 waarvan verzadigd: 1,3 gram
 Eiwitten: 16 gram


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.