Passie voor koken, gezondheid en fotografie

Griekse yoghurt met rood fruit granola cruesli

Wat is granola toch een geniale uitvinding! Sinds wij het hebben ontdekt, Griekse yoghurt met granolazijn wij er behoorlijk fan van geworden (check ook eens dit receptje)! Dit recept bevat 2 soorten Griekse yoghurt en eiwitrijke granola cruesli. Je kunt het als ontbijt, lunch en zelfs als dessert eten. Benieuwd? Check het recept hier onder.


Benodigdheden

– 350 gram Griekse yoghurt 0% vet
– 90 gram granola cruesli van XXL Nutrition
– 20 gram walnoten
– 15 gram honing
– 20 gram rood fruit jam
Wij hebben deze light jam gebruikt met weinig suikers


Bereidingswijze

Verdeel de Griekse yoghurt over 2 schaaltjes. Voeg aan het ene schaaltje de light jam toe. Kruimel de walnoten fijn en voeg deze samen met de honing aan het andere schaaltje toe.

Doe de Griekse yoghurt met jam in een glas of schaaltje. Doe daar bovenop 80 gram van de granola, de rest gebruikt je als topping. Voeg vervolgens de Griekse yoghurt met walnoten en honing toe.

Simpel als wat en je hebt een heerlijk gerecht! Eet smakelijk!

In samenwerking met XXL Nutrition

 Griekse yoghurt met granola

Griekse yoghurt met granola


Calorieën: 719
 Koolhydraten: 64 gram
 waarvan suikers: 15 gram
 Vetten: 23 gram
 waarvan verzadigd: 2,1 gram
 Eiwitten: 56 gram


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *